Sunday, October 26, 2008

Hai..semua!

Hahaha... sikit melucukan kerana saya sebenarnya hampir lupa yang saya ada blog sendiri. Itupun selepas kawan-kawan tegur dan merungut saya enda aktif N mangkali enda pandai menguruskan blog. He..he..dua 2x lah tu betul. Pemalas punya pasal beginilah kejadian ba. Baru 2x ini sia terfikir saya patut belajar dan lebih serius bermain dengan blog sendiri. Lagipun ramai kawan termasuk rakan artis yang aktif memiliki blog mereka sendiri. Ada yang sanggup N tawar diri tolong sia up date blog saya. Masa itu bukannya enda mau tapi sia terlupa password sendiri ba hahahaha..... Lepas tu sia kasih biar saja...

Bila dapat buka blog ni balik baru sia rasa rugi koz selama ini saya acuh enda acuh ja. Kalu enda... banyak sudah perkembangan saya dapat kongsikan dengan semua kawan terutama karier nyanyian saya hehehe....

Timakasih banyak 2x kepada semua rakan N kawan yang pernah mengunjungi blog saya. Lebih 2x lagi kepada mereka yang selalu tegur N kasih ingat saya supaya update blog. Yalah... lepas ni sia pelan-pelan aktif la..... : )

No comments: